Bournas

Bournas

Bournas

Η Βournas Medicals είναι μια σύγχρονη,αμιγώς ελληνική εταιρεία, η οποία δραστηριοποιείται από το 1988 στην εμπορία ιατρικών αναλωσίμων και αναλωσίμων υγείας. Διατηρεί σταθερά ηγετική θέση στην εγχώρια αγορά με παραγωγική και εισαγωγική δραστηριότητα, ενώ έχει δυναμική παρουσία με ενεργή εξαγωγική δραστηριότητα σε πάνω από 50 χώρες του εξωτερικού.

 

Η ανάγκη

 
Η εγκατάσταση του Galaxy είχε στόχο να υποστηρίξει την ραγδαία ανάπτυξη όλων των τμημάτων  της εταιρείας, την αύξηση του τζίρου και την επέκταση της εταιρείας σε πιο ολοκληρωμένες λύσεις. Η εταιρεία που στηρίζει πάντα τις φρέσκες ιδέες με τόλμη και επιμονή, αναζητούσε μια λύση που θα κάλυπτε την παρακολούθηση όλων των δραστηριοτήτων και τμημάτων της, από τις πωλήσεις, το λογιστήριο και την αποθήκη, έως τα υποκαταστήματα και την διοίκηση, αναβαθμίζοντας παράλληλα την εμπειρία εξυπηρέτησης των πελατών της.

 

Η λύση

Με το Galaxy καλύψαμε όλες τις δραστηριότητες που σχετίζονται με αγορές, πωλήσεις, αποθήκευση, οικονομική διαχείριση, MIS. Στο σύστημα αναπτύχθηκαν προσαρμοσμένες λύσεις, σύμφωνα με τις ανάγκες του πελάτη, όπως επιμέρους εφαρμογές παραγγελιοληψίας από πελάτες και εμπόρους, κατασκευής κατά παραγγελία, ενσωματωμένο ηλεκτρονικό κατάστημα. Επίσης, υλοποιήθηκε η εγκατάσταση CRM και η διασύνδεση του με τηλεφωνικό κέντρο, προωθητικές ενέργειες, ευκαιρίες πώλησης, προσφορές και  καμπάνιες. Πιο συγκεκριμένα, η IDSS παρείχε τις κάτωθι λύσεις:

  • Εγκατάσταση εφαρμογής GALAXY
  • Σύνδεση με το WMS προϊόν της επιχείρησης 
  • Διασύνδεση με το webshop
  • Παραμετροποίηση και οργάνωση της κοστολόγησης
  • Παραμετροποίηση CRM και οργάνωση παρακολούθησης ανταγωνισμού  
  • Ανάλυση δρομολογίων και πωλήσεων
  • Σύνδεση των προμηθευτών με προϊόντα και πελάτες

Τα οφέλη

Η Βournas Medicals με την υιοθέτηση του Galaxy έχει επιτύχει σημαντικά ποιοτικά και ποσοτικά οφέλη και πιο συγκεκριμένα:          

  • Ελαχιστοποίηση των ακυρωτικών παραστατικών
  • Ισχυρό customer awareness για την εταιρία, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της
  • Εύκολη διαχείριση segmentation δυνητικού πελατολογίου
  • Ταχύτερη διεκπεραίωση των παραγγελιών  
  • Εύκολη διαχείριση του πελατολογίου και εκτέλεση στοχευμένων marketing campaigns 
  • Ενίσχυση του customer experience 
  • Υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης των πελατών 
  • Βελτίωση του διαχειριστικού χρόνου των εργαζομένων  
  • Αυτοματοποιήσεις διαδικασιών που εξασφαλίζουν ταχύτητα και μηδενισμό λαθών 
  • Ευθυγραμμισμένη λειτουργία των τμημάτων του ομίλου βάσει της ενιαίας στρατηγικής 
  • Real - time παρακολούθηση της αποτελεσματικότητάς, με πληθώρα αναλυτικών Reports, ώστε να μπορεί να προβαίνει άμεσα σε διορθωτικές κινήσεις, αλλά και να λαμβάνει έγκυρες και έγκαιρες αποφάσεις
Share this Post: