IT Outsourcing

Η IDSS προσφέρει υπηρεσίες συνολικής ανάληψης της υποστήριξης IT λειτουργιών, μέσω της διάθεσης στην επιχείρηση κάθε πελάτη μας ΙΤ πόρων, κυρίως εξειδικευμένων μηχανικών τεχνικών και συμβούλων πληροφορικής δηλαδή.

H υπηρεσία περιλαμβάνει ολόκληρη την υποστήριξη και καθημερινή διαχείριση της ΙΤ υποδομής του πελάτη, τη διαχείριση εφαρμογών, αναβαθμίσεις υποδομών και λογισμικού, βελτιωμένη διαχείριση πόρων πληροφορικής βασισμένη στο πρότυπο ITIL, παροχή συμβουλών για στρατηγικό ΙΤ σχεδιασμό και συμβόλαιο εγγυημένου επιπέδου παροχής υπηρεσιών (Service Level Agreement - SLA).

Επίσης, περιλαμβάνει τις υπηρεσίες IT Service Desk, Training, Personnel Outsourcing. Η υπηρεσία αυτή απευθύνεται σε  μεσαίου-μεγάλου μεγέθους επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως του επιχειρηματικού τομέα δραστηριοποίησής τους, οι οποίες επιθυμούν  να μειώσουν τα σταθερά και επαναλαμβανόμενα IT κόστη τους. Τα εργαλεία που χρησιμοποιούμε για την παροχή της υπηρεσίας, περιλαμβάνουν το Service του CRM Galaxy, καθώς και το Field Service του Singular Logic More.

ΟΦΕΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ

Η εξωτερίκευση δραστηριοτήτων επιτρέπει στις επιχειρήσεις να αφοσιωθούν, να επενδύσουν και να ειδικευτούν σε δραστηριότητες που τους προσδίδουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Οι εξειδικευμένοι μηχανικοί της IDSS, έχουν βαθύτερη γνώση του αντικειμένου, είναι κατάλληλα εκπαιδευμένοι και έτσι μπορούν να είναι πιο αποτελεσματικοί. Συνοπτικά, τα οφέλη που αποκομίζετε με το IT Outsourcing είναι:

  • Άμεση μείωση σταθερών και επαναλαμβανόμενων λειτουργικών δαπανών (opex)
  • O πελάτης απολαμβάνει σταθερό κόστος της υπηρεσίας IT Insourcing με ευέλικτη τιμολογιακή πολιτική 
  • Ελαχιστοποίηση του ρίσκου παραβίασης της ασφάλειας και της συμμόρφωσης στα IT Standards
  • Επικέντρωση της επιχείρησης στο κύριο αντικείμενο των δραστηριοτήτων της
  • Συνεχής πρόσβαση σε εξειδικευμένο προσωπικό της IDSS
  • Μεταβίβαση της επιχειρησιακής συνέχειας και της διαχείρισης του ρίσκου στην IDSS (αν το επιθυμεί ο πελάτης)
  • Κεντρική διαχείριση εφαρμογών, μέσω ανασχεδιασμού των πληροφοριακών συστημάτων του πελάτη
  • Χρήση βέλτιστων πρακτικών (best business practices) στη συγκεκριμένη επιχείρηση, ανάλογα με την κάθετη αγορά στην οποία δραστηριοποιείται (Ναυτιλία, Κατασκευές, Τρόφιμα, Βιομηχανίες, Retail κλπ)

 

 

Share this Post: