Chandris

Chandris

Chandris

Η Εταιρεία

Ο όμιλος Chandris (Hellas) Inc. δραστηριοποιείται στον χώρο της ναυτιλίας και είναι μία από τις μεγαλύτερες ελληνικές εταιρείες διαχείρισης πλοίων, με ειδίκευση στη διαχείριση και εκμετάλλευση πετρελαιοφόρων και δεξαμενόπλοιων χημικών. Η ανοδική πορεία του ομίλου από το 1910 μέχρι και σήμερα, έχει προσφέρει στη χώρα μας κύρος και αναγνωρισιμότητα.

 Η ανάγκη

Η Chandris INK, στο πλαίσιο της ανάγκης βελτιστοποίησης των επικοινωνιών των εργαζομενων της με τα πλοία και τα γραφεία της ανά τον κόσμο, καθώς και για την περαιτέρω ενίσχυσης της τηλεργασίας, αποφάσισε την αλλαγή του τηλεφωνικού της συστήματος. Πιο συγκεκριμένα, το νέο επικοινωνιακό συστημα θα έπρεπε να:

  • Ειναι σύγχρονο και λειτουργικό
  • Να επιτρέπει την επικοινωνία μέσω σταθερού, κινητού, ή υπολογιστή
  • Να προσφέρει ασφάλεια σε όλο το εύρος της επικοινωνίας
  • Να προσφέρει φωνή video, conference ,colaboration από τις ίδιες συσκευές
  • Προσφέρει investment protection σε προηγούμενο εξοπλισμό
  • Παρέχει πλούσιο reporting, ανά πασά στιγμή, προς τη διοίκηση για όλα τα τμήματα της εταιρείας

 Η Λύση

Ο όμιλος επέλεξε την πλατφόρμα ΑVAYA IP Office  και τον εξουσιοδοτημένο Solution Partner της, την IDSS Intelligent Solutions, προειμένου να υλοποιησει το έργο. Επιπλέον, επιλέχθηκε το AVAYA SBCE για την ασφάλεια των επικοινωνιών. 

Πιο αναλυτικά, η λύση που υλοποιήθηκε από την IDSS Intelligent Solutions, περιλάμβανε: 

  • Συσκευές Avaya J189
  • IP Office v11  Advanced Edition
  • Avaya Power User & Softphone Profiles
  • Avaya SBCE για τις εξωτερικές επικοινωνίες

 Τα οφέλη

Ο όμιλος εταιρειών Chandris INK με την υιοθέτηση του Avaya  IP Office  έχει επιτύχει σημαντικά ποιοτικά και ποσοτικά οφέλη όπως: 

  • Ασφαλείς σύγχρονες επικοινωνίες με όλα τα μέσα και παντού
  • Απλοποίηση της καθημερινότητας των χρηστών και ενίσχυση της παραγωγικότητας και αποτελεσματικότητάς τους
  • Επικοινωνία των χρηστών σε πραγματικό χρόνο, όπου κι αν βρίσκονται 
  • Ταχύτερη διεκπεραίωση των conference calls & meetings 
  • Ενίσχυση του user experience 
  • Real - time παρακολούθηση της αποτελεσματικότητας, με πληθώρα αναλυτικών reports, ώστε να μπορεί να προβαίνει άμεσα σε διορθωτικές κινήσεις, αλλά και να λαμβάνει έγκυρες και έγκαιρες αποφάσεις
Share this Post:

Προϊόντα που χρησιμοποιήθηκαν