Μετρήστε, ελέγξτε και βελτιώστε όλες τις πτυχές του τηλεφωνικού σας κέντρου
Η παρακολούθηση τηλεφωνικού κέντρου QueueMetrics, σας επιτρέπει να παρακολουθείτε την παραγωγικότητα και τον χρόνο εργασίας των αντιπροσώπων σας, τις μισθοδοσίες, τους στόχους πωλήσεων, τα ποσοστά μετατροπών, αλλά και τις εκδηλώσεις ACD, IVR και Music on-hold. Δημιουργήστε στατιστικά στοιχεία εισερχόμενων και εξερχόμενων καμπανιών και παρακολουθήστε τις διαδικασίες σε πραγματικό χρόνο, με προσαρμόσιμους πίνακες τοίχου και αναφορές.
Το QueueMetrics απλοποιεί τη ροή εργασιών σας
Το QueueMetrics απλοποιεί την καθημερινή ροή εργασίας των agents τηλεφωνικών κέντρων, χρησιμοποιώντας μια αποκλειστική διεπαφή αντιπροσώπου με μηνύματα κειμένου και επιλογές συναγερμού. Ενσωματώνεται εύκολα σε όλα τα σύγχρονα CRM της αγοράς, όπως το Vtiger ή το Salesforce και περιλαμβάνει ένα έτοιμο προς χρήση λογισμικό WebRTC, καθώς και ένα πλήρες εργαλείο παρακολούθησης ποιότητας.
Μετρήστε τα πάντα
Μετρήστε και βελτιώστε όλες τις δραστηριότητες του κέντρου επαφής με περισσότερες από 200 διαφορετικές μετρήσεις. Διαχειριστείτε τις διαδικασίες του κέντρου επικοινωνίας σας σε πραγματικό χρόνο, με προσαρμόσιμα Wallboards, Live Alarms, Whisper, Spy and Barge Monitoring.
Ασφαλής επιλογή
Το εμπιστεύονται χιλιάδες εταιρείες σε όλο τον κόσμο για τη σταθερότητα και το εύρος του. Με περισσότερα από 15 χρόνια εμπειρίας, η QueueMetrics βελτιώνει τακτικά την επιλογή αναφορών και μετρήσεων. Διατίθεται ως υπηρεσία QueueMetrics-Live Cloud, ή πακέτο λογισμικού On-Premise για FreePBX, Yeastar S PBX, Grandstream UCM, Issabel, FusionPBX, VitalPBX και πολλές άλλες διανομές Asterisk/Freeswitch.